Претражи овај блог

субота, 30. мај 2020.

Све године-Вазнесење



Вазнесење Господње-Спасовдан 




40 дана након Васкрсења јављао се Господ Исус Христос својим ученицима. А четрдесети дан узнео се на небо у слави и сео са десне Оца. Од овога догађаја ученици су осетили неописиву радост:


🌿🍀🍂🍁🌿🍂🍁🍀🌿🍁🍀🌿🍂🌵🍁🍀

1. Прву ти књигу написах, о Теофиле, о свему што поче Исус и творити и учити
2. До дана када се вазнесе, пошто Духом Светим даде заповјести апостолима које изабра,
3. Којима и по страдању своме показа себе жива многим истинитим доказима, јављајући им се четрдесет дана и говорећи о Царству Божијему.
4. С њима боравећи заповједи им да се не удаљују из Јерусалима, него да чекају обећање Оца, које чусте, рече, од мене;
5. Јер је Јован крстио водом, а ви ћете се крстити Духом Светим не дуго послије овијех дана.
6. Онда они који бијаху сабрани питаху га говорећи: Господе, хоћеш ли у ово вријеме успоставити царство Израиљево?
7. А он им рече: Није ваше знати времена и рокове које Отац задржа у својој власти,
8. Него ћете примити силу када сиђе Свети Дух на вас; и бићете ми свједоци у Јерусалиму и по свој Јудеји и Самарији и све до краја земље.
9. И ово рекавши, док они гледаху, подиже се, и узе га облак испред очију њихових.
10. И док нетремице гледаху за њим како иде на небо, гле, два човјека у хаљинама бијелим стадоше поред њих,
11. И они рекоше: Људи Галилејци, што стојите и гледате на небо? Овај Исус који се од вас вазнесе на небо, тако ће исто доћи као што га видјесте да одлази на небо.

🌿🍂🍀🍂🌴🍀🍁🌿🌾🍀🌿🌴🍂🍁🍀🌿


Да би и сами окусили од те радости потрудимо се да пажњом испратимо јеванђелску радосну вест :


🌳🌿🌽🍇☁☁☁🕊☀☁☁☁🌴🌾🌻🌿

36. И док они ово говораху, и сам Исус стаде међу њих, и рече им: Мир вам!
37. А они се уплашише, и будући устрашени, помислише да виде духа.
38. И рече им: Што сте збуњени? И зашто такве помисли улазе у срца ваша?
39. Видите руке моје и ноге моје, да сам ја главом; опипајте ме и видите; јер дух нема тијела и костију као што видите да ја имам.
40. И ово рекавши показа им руке и ноге.
41. А док још не вјероваху од радости и док се чуђаху, рече им: Имате ли овдје шта за јело?
42. А они му дадоше комад рибе печене, и меда у саћу.
43. И узевши једе пред њима.
44. А њима рече: Ово су ријечи које сам вам говорио још док сам био с вама, да се мора све испунити што је о мени написано у Закону Мојсејеву и у Пророцима и у Псалмима.
45. Тада им отвори ум да разумију Писма.
46. И рече им: Тако је писано, и тако је требало да Христос пострада и васкрсне из мртвих трећега дана,
47. И да се у његово име проповиједа покајање и опроштење гријехова по свим народима, почевши од Јерусалима.
48. А ви сте свједоци овоме.
49. И ево, ја ћу послати обећање Оца својега на вас; а ви сједите у граду Јерусалиму док се не обучете у силу с висине.
50. И изведе их напоље до Витаније, и подигавши руке своје благослови их.
51. И док их он благосиљаше, одступи од њих и узношаше се на небо.
52. А они му се поклонише и вратише се у Јерусалим са радошћу великом,
53. И бјеху непрестано у храму хвалећи и благосиљајући Бога. Амин!

🌳🌿🌽🍇☁☁☁🕊☀☁☁☁🌴🌾🌻🌿


1. Ови манастири су посвећени Вазнесењу.Препознај њихова имена:


А) Подигао Свети цар Лазар

Б) Подигао један Свети краљ из лозе Немањића




Г) Основали Свети Сава и Свети Стеван Првовенчани



А) Р__ __ __ __ __ __ __
Б) __ __ __ __ К __     __ Е __ __ __ __
В) __ И __ __


2. Шта ти осећаш приком читања овог Јеванђеља?

3. Где су ученици непрестано били после вазнесења Исусовог?



Христос је међу нама! И јесте и биће!



Нема коментара:

Постави коментар